Komplexní vedení účetnictví

Jestli už vám účetní doklady přerůstají přes hlavu, jste nespokojení se stávajícím účetním nebo rozjíždíte nové podnikání, je nejvyšší čas své účetnictví vložit do našich rukou.

Na starost si vezmeme vaši kompletní účetní agendu. Od nastavení účetní osnovy a zpracování dokladů, přes komunikaci s úřady a vedení mezd, až po přípravu účetní závěrky. Vše budete mít pod jednou střechou a hlavně s jistotou precizně odvedené práce. Sami se tak budete moci věnovat kreativnějším stránkám svého podnikání.

Když se řekne vedení účetnictví od MONEUS…

Nastavení účetnictví. Včetně počátečního poradenství, sestavení účetní osnovy a vyladění všech účetních procesů.

Pravidelné účtování dle zákona. Všechny účetní operace budeme průběžně zaúčtovat v souladu s aktuálními zákony a vyhláškami.

Mzdové účetnictví a personalistika. Postaráme se o to, aby byly v pořádku jak vaše výplaty, tak sociální a zdravotní odvody.

Archivace všech dokladů. Veškeré doklady budete mít uschovány na jednom místě.

Výkazy a reporting. Kdykoli vám můžeme připravit aktuální informace pro management, banky nebo další instituce.

Daňová evidence. Pomáháme i živnostníkům, kteří nemusí vést účetnictví, ale stačí jim daňová evidence.

Jak spolupráce probíhá

Musíme se poznat

Bez toho, aniž bychom pochopili vaše podnikání, vám pomoci nedokážeme.

Připravíme návrh na míru

Na základě úvodní schůzky připravíme návrh toho, jak by vaše účetnictví mělo vypadat.

Staráme se o vaše účetnictví

Po schválení návrhu se pustíme do pravidelné a dlouhodobé spolupráce.

MONEUS pracovní plocha

Když jsem začal podnikat, hledal jsem účetního. Při volbě jsem měl šťastnou ruku a zvolil MONEUS.

Stanislav Vlček, řemeslník

Chcete, abychom účetnictví vedli i vám? Kontaktujte nás

Kontakt