Kontaktujte nás
MONEUS Služby Vedení účetnictví Účetnictví neziskových organizací
Hledáte účetní kancelář pro neziskovou organizaci? Zakládáte nadaci nebo svěřenský fond? Svěřte se do rukou profesionální účetní kanceláře se zkušenostmi v účtování neziskových organizací. Pečlivost a přesnost – přesně to můžete očekávat od účetnictví vedeného týmem MONEUS.
Účetní služby poskytujeme od A do Z. Od počátečního poradenstvím a nastavením optimálního způsobu oběhu dokladů, přes průběžné účtování dle aktuálních předpisů, až po zpracování účetní závěrky a daňových přiznání. Dovedeme vám i poradit s daněmi při správě majetku nebo vám pomoci při sporech s finančním úřadem.
Poznáme vaše podnikání a optimalizujeme související procesy naší spolupráce. Vámi dodané doklady budeme každý měsíc zpracovávat a účtovat v souladu s platnou legislativou. Samozřejmostí je příprava všech dokladů k archivaci, provedení účetní závěrky, sestavení výkazů a reporting.
Součástí může být i personální agenda a mzdové účetnictví. Postaráme se o bezchybné zpracování mezd, výpočet srážek mezd či odvodů sociálního a zdravotního pojištění. Budete mít jistotu, že za své zaměstnance odvádíte to, co skutečně máte. Budeme za vás podávat přehledy pojistného nebo vás zastoupíme při kontrole z pojišťovny.
V rámci účetních služeb pro vás kdykoli připravíme aktuální informace o stavu vašeho hospodaření a financí. Ať už je potřebujete pro vlastní potřeby, nebo je po vás žádají banky či jiné instituce, s námi budete mít potřebné podklady vždy po ruce.
S účetnictvím neodmyslitelně souvisí i daně. O ty vaše jsme schopni se kompletně postarat. Od daňové optimalizace až po zpracování a podání daňových přiznání. Od daní z příjmů, DPH až například po daň z nemovitostí.
Potkejme se. Na první schůzce probereme vaše potřeby a budeme se snažit maximálně poznat a pochopit vaše podnikání. Bez této znalosti vám pomoci nedokážeme.
Staráme se o vaše účetnictví. Po vybroušení a schválení návrhu se pustíme do dlouhodobé spolupráce. Vy nám každý měsíc předáváte účetní doklady, které my účtujeme. Připravíme potřebné doklady pro úřady a zaměstnance. Průběžně v rámci vedení účetnictví řešíme další otázky týkající se daní a vaší neziskové organizace.
Zakládáme si na preciznosti
Víme, že i sebemenší chyba v účetnictví vás může připravit o zisk, ohrozit získání úvěru nebo vám vysloužit pěkné sankce od úřadů. Proto chybám předcházíme několika úrovněmi kontroly a opakovanými zpětnými prověrkami našich postupů. Pokud chybu uděláme, postavíme se k ní čelem. Pro tyto případy jsme i pojištěni.
Budeme pro vás dlouhodobými partnery
Bezchybně vedené účetnictví je ale jen začátek. Našim klientům v rámci vedení účetnictví a daňového poradenství pomáháme z jejich podnikání dostat maximum.
Jsme féroví
Transparentnost a férový přístup u nás najdete ve všem – i v cenách. Cena za vedení účetnictví se tak odvíjí od toho, jak náročné je zpracování vašeho účetnictví. Závisí tedy na počtu zpracovaných dokladů, zda jste plátci DPH, nebo na tom, kolik máte zaměstnanců. A podobných proměnných je více. Vždy o nich však budete mít jasný přehled – díky podrobnému ceníku a především díky pravidelnému měsíčnímu vyúčtování.
Hledáme řešení
Každý problém našich klientů řešíme tak, jako by se týkal nás samotných. Nebojíme se hledat řešení tam, kde by to jiní už dávno vzdali.
Vyznáme se i v mezinárodním zdanění
Poradíme si s případy, kdy obchodujete se zahraničními partnery, máte pobočky či sklady v jiných zemích nebo zaměstnáváte cizince. Nebojíme se tyto případy řešit.
Rozumíme daním, účetnictví i právu
Náš tým je složený z odborníků na daně, účetnictví i právo. Jen tak můžeme poskytovat špičkové služby a porozumět všem otázkám a problémům klientů
Přejít do kontaktů
Jiné služby